2 Ekim 2009 Cuma

SEO analizi

SEO, "arama motoru optimizasyonu" veya "arama motoru optimize edici" için kullanılan bir kısaltmadır. Bir SEO ile çalışmaya başlamak önemli bir karardır. Bir SEO, sitenizi iyileştirip size zaman kazandırabileceği gibi sitenize ve itibarınıza zarar da verebilir. Elde edebileceğiniz avantajların yanı sıra sorumsuz bir SEO'nun sitenize verebileceği zararı da araştırmayı unutmayın. Pek çok SEO ve diğer acente ve danışmanlar, web sitesi sahiplerine faydalı hizmetler sunar. İşte bu hizmetlerden bazıları:

* Site içeriğinizin veya yapınızın incelenmesi
* Web sitesi geliştirme konusunda teknik öneriler: örneğin, barındırma, yeniden yönlendirmeler, hata sayfaları, JavaScript kullanımı
* İçerik geliştirme
* Çevrimiçi iş geliştirme kampanyalarının yönetilmesi
* Anahtar kelime araştırma
* SEO eğitimi
* Belirli pazarlarda ve coğrafyalarda uzmanlık.

Google arama sonuçları sayfasının organik arama sonuçları ve genellikle ödemeli reklamlar ("Sponsorlu Bağlantılar" başlığı altında gösterilir) içerdiğini unutmayın. Google ile reklam vermenizin, sitenizin arama sonuçlarımızdaki durumu üzerinde hiçbir etkisi olmaz. Google, ücret karşılığı siteleri arama sonuçlarımıza eklemez veya sitelerin sıralamasını değiştirmez. Organik arama sonuçlarımızda gösterilmenin maliyeti sıfırdır. Web Yöneticisi Araçları, resmi Web Yöneticisi Merkezi blogu ve tartışma forumumuz gibi ücretsiz kaynaklarda, sitenizi organik arama için nasıl optimize edebileceğiniz konusunda bol miktarda bilgi bulabilirsiniz. Bu ücretsiz kaynakların çoğuna ve ödemeli aramaya ilişkin bilgilere Google Web Yöneticisi Merkezi'nden erişebilirsiniz.

SEO araştırmanıza başlamadan önce tüketici olarak bilgi sahibi olmanız ve arama motorlarının nasıl çalıştığını anlamanız çok faydalı olur. Şuradan başlayabilirsiniz:

* Google Web Yöneticisi Kuralları
* Google 101: Google web'i nasıl tarar, dizine ekler ve sunar.

Bir SEO ile çalışmayı düşünüyorsanız ne kadar çabuk harekete geçerseniz o kadar iyi olur. Bir siteyi yeniden tasarlamayı veya yeni bir site başlatmayı düşündüğünüz zaman, SEO ile çalışmaya başlamak için çok uygundur. Bu şekilde SEO ve siz, daha en başından sitenizin arama motorlarına uygun bir şekilde tasarlanmasını sağlayabilirsiniz. Ancak, iyi bir SEO, mevcut bir siteyi de iyileştirmeye yardımcı olabilir.

SEO'ya yöneltebileceğiniz yararlı sorulardan bazılarını aşağıda görebilirsiniz:

* Geçmiş çalışmalarınızdan örnekler göstermeniz ve başarı öykülerini bizimle paylaşmanız mümkün mü?
* Google Web Yöneticisi Kurallarına uyuyor musunuz?
* Organik aramaya ek olarak çevrimiçi pazarlama hizmetleri veya önerisi sunuyor musunuz?
* Ne kadar zamanda, nasıl sonuçlar bekliyorsunuz? Başarınızı nasıl ölçüyorsunuz?
* Sektörümdeki deneyiminiz nedir?
* Ülkemdeki/şehrimdeki deneyiminiz nedir?
* Uluslararası siteler hazırlama konusunda deneyiminiz nedir?
* En önemli SEO teknikleriniz nelerdir?
* Ne kadar zamandır bu işle ilgileniyorsunuz?
* Sizinle nasıl iletişim kurabilirim? Sitemde yaptığınız değişikliklerin tümünü benimle paylaşıp nedenleriyle birlikte önerileriniz hakkında bana ayrıntılı bilgi verecek misiniz?

SEO'lar, müşterine değerli hizmetler verebilir; ancak etik kuralları gözetmeyen bazı SEO'lar, saldırgan pazarlamacılık anlayışları ve arama sonuçlarını haksız biçimlerde kullanma girişimleri yüzünden tüm sektörü şüpheli duruma düşürmüştür. Kurallarımıza aykırı uygulamalar, sitenizin Google'daki durumu üzerinde olumsuz etki edebilir ve hatta sitenizin dizinimizden kaldırılmasıyla sonuçlanabilir. Aşağıda dikkat etmeniz gereken bazı konular sıralanmıştır:

* Size durup dururken e-posta gönderen SEO firmalarına ve web danışmanlıklarına veya acentelerine karşı tetikte olun.

Şaşırtıcı ama bizler de bu spam e-postalardan alıyoruz:

"Sevgili google.com.tr
Web sitenizi ziyaret ettim ve başlıca arama motorları ile dizinlerin çoğunda bulunmadığınızı fark ettim..."

"Gece yağ yakma"ya yönelik rejim hapları veya görevinden alınmış kişilerden fon aktarımına yardımcı olma talebinde bulunma konusunda gösterdiğiniz şüpheciliğin aynısını arama motorlarına ilişkin istenmeyen e-postalar için de gösterebilirsiniz.
* Kimse Google'da birinci sıra garantisi veremez.

Sıralama garantisi veren, Google ile "özel ilişkisi" olduğunu ileri süren veya Google'a "öncelikli gönder" hizmetinin tanıtımını yapan SEO'lara karşı dikkatli olun. Google için öncelikli gönderme yoktur. Aslında, bir siteyi doğrudan Google'a göndermenin tek yoluURL Ekle sayfamızı kullanmak veya bir Site Haritası kullanmaktır. Üstelik bunun için hiçbir ücret ödemeniz gerekmez.
* Gizemli ve amaçlarını açıkça ifade etmeyen şirketlere karşı dikkatli olun.

Belirsiz konularda açıklama yapmalarını isteyin. SEO sizin adınıza giriş sayfaları veya "ıskarta" etki alanları gibi aldatıcı veya yanıltıcı içerik oluşturursa, siteniz Google dizininden tamamen kaldırılır. Son olarak, birlikte çalıştığınız şirketlerin faaliyetlerinden sorumlusunuzdur, bu nedenle söz konusu şirketlerin size hangi amaçla "yardımcı olduklarını" tam olarak bilmeniz gerekir.
* Asla bir SEO bağlantınız olmamalı.

"Hepsi ücretsiz" bağlantılarının, bağlantı popülerlik planlarının etkisi veya sitenizin binlerce arama motoruna gönderme hakkında konuşan SEO'lardan uzak durun. Bunlar, başlıca arama motorlarının sonuçlarında sıralamanızı, en azından sizin pozitif olarak düşündüğünüz şekilde etkilemeyen yararsız denemelerdir.
* Makul bir biçimde seçim yapın.

Bir SEO ile çalışıp çalışmayacağınızı düşünürken, sektör ile ilgili birkaç araştırma yapmak isteyebilirsiniz. Bunu yapabilmenin bir yolu elbette Google'dır. Basında yer alan ders verici hikayeleri de inceleyebilirsiniz. Örneğin saldırgan bir SEO hakkında çıkan şu makaleyi (İngilizce) okuyabilirsiniz: http://seattletimes.nwsource.com/html/businesstechnology/2002002970_nwbizbriefs12.html. Google, özel şirketlerle ilgili yorumda bulunmamakla birlikte kabul edilmiş iş davranışının açık bir şekilde kapsamı dışında kalan uygulamaları takip eden ve kendilerini SEO olarak adlandıran firmalarla karşılaşmıştır. Dikkatli olun.
* Paranın nereye gittiğini anlamaya çalışın.

Google, bize asla arama sonuçlarımızda daha iyi bir sıralama sözü vermez; ancak diğer pek çok arama motoru tıklama başı ödeme veya ekleme başı ödeme sonuçlarını normal web arama sonuçlarıyla birleştirir. Bazı SEO'lar size, arama motorlarında üst sıralara yerleştirme sözü verecek ancak sizi arama sonuçları yerine reklam bölümüne yerleştirecektir. Birkaç SEO diğer arama motorlarını "kontrol" ettikleri görünümü yaratmak ve kendilerini tercih edilen konumunda göstermek için teklif fiyatlarını gerçek zamanlı olarak değiştirecektir. Reklam hizmetimizin sektöre açık bir şekilde damgasını vurmasından ve arama sonuçlarımızdan ayrılmış olmasından dolayı bu oyun Google'ın işine yaramaz, ancak herhangi bir SEO'ya hangi ödemelerin kalıcı eklemeye/kayda hangilerinin geçici reklama ayrıldığını sorun.
* Bir web sitesi sahibinin karşılaşabileceği en yaygın suiistimaller nelerdir?

En yaygın hile, aldatıcı yönlendirmeler vasıtasıyla kullanıcıları siteye yönlendiren "gölge" etki alanlarının yaratılmasıdır. Söz konusu gölge etki alanlarının sahibi genellikle, müşterinin adına çalıştığını iddia eden SEO'lardır. Bununla birlikte ilişkiler bozulduğunda SEO etki alanını farklı bir siteye hatta bir rakibin etki alanına yönlendirebilmektedir. Böyle bir şey olduğunda, müşteri SEO'nun tümüyle sahip olduğu rakip siteyi geliştirmek için ödemede bulunur.

Diğer bir hatalı uygulama ise, anahtar kelimelerle yüklü "giriş" sayfalarını müşterinin sitesinde herhangi bir yere yerleştirmektir. SEO bu uygulamanın daha fazla sorgu yapılabilmesi için sayfayı daha uygun hale getireceği sözünü verir. Bu doğası gereği yanlıştır, çünkü tek tek sayfalar çok çeşitli anahtar kelimeler ile nadiren alakalıdır. Bununla birlikte söz konusu hilelerin daha sinsisi, bu giriş sayfalarının, genellikle SEO'nun diğer müşterilerine ait gizli bağlantıları içermesidir. Bu tür giriş sayfaları sitenin bağlantı popülerliğini yavaş yavaş azaltmakta ve siteyi çirkin ve yasadışı içeriğe sahip sitelere SEO ve SEO'nun diğer müşterilerine yönlendirmektedir.
* Dikkatli olunması gereken diğer noktalar nelerdir?

Kötü niyetli bir SEO karşısında dikkat etmeniz gereken birkaç uyarı işareti vardır. Tüm işaretleri bu listede sıralamak mümkün olmadığından herhangi bir şüpheniz varsa, içgüdülerinize güvenmeniz gerekir. Lütfen, şu durumlarda SEO'yla çalışmayı bırakmaktan çekinmeyin:
o gölge etki alanlarına sahipse
o giriş sayfaları üzerine diğer müşterilerine ait bağlantıları koyuyorsa
o adres çubuğundaki anahtar kelimeleri satmayı teklif ediyorsa
o gerçek arama sonuçları ile arama sonuçları sayfalarında görünen reklamları ayırt etmiyorsa
o sıralamayı ancak herhangi bir şekilde bulabileceğiniz anlaşılması güç, uzun anahtar kelime grupları üzerinde garanti ediyorsa
o birden çok takma ad veya sahte WHOIS bilgilerini kullanıyorsa
o trafiği "sahte" arama motorlarından, casus yazılım veya kötücül yazılımlardan alıyorsa
o Google dizininden kaldırılmış veya Google'da listelenmeyen etki alanlarına sahipse ondan bir an önce uzaklaşın.
o FTP hesap bilgilerinizi veya sunucunuza kök erişimi istiyorsa
http://www.google.com/
Bedava Çevrimiçi SEO Analiz Araçları

Peki web sitenizin XHTML kaynağının SEO değeri nasıl ölçülüyor? W3C uyumu, XHTML yapı, H1-H6 etiketlerinin kullanımı, EM-STRONG etiketlerinin kullanımı v.b., sitenizin SEO değerini arttıran faktörler. Eğer bunları akıllıca kullanırsanız, arama motorları listelerinde ciddi yer değişimi sağlayabilirsiniz. En azından bu kavramlara dikkat etmeyen birçok SPAM içerikli siteyi geride bırakabilirsiniz ;) En çok aranan anahtar kelimelerde iyi yere gelmek ise, backlink v.b. yani XHTML kaynağınıza bağlı olmayan yöntemler ile sağlanabiliyor.

Aşağıda listeleyeceğim sitelerdeki araçlar sitenizin XHTML kaynağını inceleniyor ve SEO değeri 100 üzerinden puanlandırılıyor. Bazıları ise puan vermiyor ancak hata ve önerileri sunuyor.

Eğer yeni bir temaya geçmeyi ya da temanızı güncellemeyi planlıyorsanız, buradaki araçları kullanmanızı şiddetle öneririm ;)

Biri en yaygın web sitesi analizi soru arama motoru acemi tarafından, "sitemi optimize mi? Ise," tarafından, "nasıl anlarım takip" ve nihayet "Eğer rakibin sitesi en iyi olup olmadığını nasıl anlarım?" Diye sordu Şey, arkadaşlar, ben buradayım bazı kolay-nasıl web sitesi analizi yapmak için talimatları ile bu basit SEO analizi sorulara cevap bulmak üzere.

Bileşenleri SEO Analizi

Arama Motoru Dizin

Arama motoru indeksi herhangi bir SEO analiz taşıdır. Bir site için amacıyla iyi arama motoru sıralamalarını için, o arama motorları 'endeksi olması gerekir. , Mantıklı değil mi? Bir web sitesi analizi yapmak, bunu belirlemek için önemli olup olmadığı ya da değil, çünkü en popüler arama motorudur sitenize Google listelenmiştir. Ayrıca en büyük indeksi vardır. Google sitenizi bulamıyorsanız, o muhtemelen diğer motorlar listeleniyor. Bu herhangi bir SEO analizi ilk adım olmalıdır. Siteniz listelenen isimlere göre bir site için eğer dizininde olup olmadığını belirlemek için arama yaparak başlamak görmek için. Eğer o kadar gelmez Google ve türüne "site: www.url.com" (tırnak işaretleri olmadan gidin ve gerçek bir URL ile). Bu sitenin kaç sayfa varsa, gösterecektir Google'ın dizinine bulunmaktadır. Siteniz kadar gelmezse, İki ihtimal var. Bir, site veya endeksli olmadı, iki, site cezalandırıldıysa. Umarım, durum değil eski ikinci veya önünüzde uzun bir savaş akıntıya var, ve yardımcı olmuyor ağlıyor. Web sitesi analizi sonraki adım olarak, bir siteye dış bağlantılarına dikkatimizi açın.

Linkler

Modern bir SEO analizi diğer önemli bileşeni bağlantı popülerlik olduğunu. Bir web sitesine bağlantı sayısı sıralamasını belirleyen temel bir faktördür. Arama motoru sıralamalarını lise ile ortak bir yönü var - bir popülerlik yarışması vardır. Her bağlantı site için bir oy oluşturan bu nedenle daha fazla oy, daha popüler sitesi, ve nihayet yüksek dereceleri. Bir web sitesi analiz için, iki şekilde bir sitenin bağlantı popülerliğini ölçme öneririz. İlk pagerank. Google araç çubuğu Google'ın web sitesi olan bir SEO analizi yapmak yararlı olur indirebilirsiniz (ücretsiz bir program) hemencecik bu rakam alabilir. Ancak; bir son değildir derecesi çok fazla stok koymayın tüm ölçüm, çünkü çok doğru değildir ve o her zaman up-to-date. Bir Google Bir kez belirtildiği gibi, "PageRank eğlence amaçlıdır." Ölçek sıfırdan ona kadar çalışır ve bu: Her şey aşağıdaki dört özel değil gibi break it down web sitesi analizi amaçlı. Dört, beş ya da altı iyi adil. Yedi veya daha üst bir harika. Şimdi, bağlantıları bir siteye işaret toplam sayısı ölçmek için kullanmak Yahoo. Yazın "linkdomain: www.url.com" (boşluk olmadan Bunu yapmak için ve gerçek bir URL ile) Yahoo arama motoruna. Bu bağlantılar bu oldukça doğru yuvarlak bir rakam ölçü verir. Ancak, kendisi tarafından sitenizin bağlantı popülerlik inceleyerek çok ayrıntılı bir SEO analizi için yararlı değildir. Bu nedenle de web sitesi analizi çalışmaları kapsamında çok sayıda doğrudan rakip incelemek gerekir's. Bu, sanayi için bir link popülerlik kriter belirlemenize yardımcı olacaktır.

Kullan

Hiçbir web sitesi analizi kullan bir göz olmadan tamam olacak. Eğer arama motorları olmak üzere tüm sitedeki sayfaların istiyorsanız, onları erişilebilir yapmak zorundasınız. Bir siteye bir örümcek yol açabilir, ama onu kütüğü yapamazsınız. Web sitenizin analizi parçası olarak, olup olmadığını sitenizi örümcek dostu navigasyon var incelemek gerekir grafik navigasyon menüleri aşağıdaki beri örümcek sorun var. Bu bir örümcek bu takip metin navigasyon menüsü, bir tür bir altbilgi navigasyon menüsü veya metin bağlantıları yani olması gerektiği anlamına gelir. Eğer sen kelimenin tek tek harfleri vurgulamak sağlayacak bir bağlantı görmek düz metin (bir bir örümcek takip edebilirsiniz), belirlemek için. Eğer değilse, muhtemelen bir görüntü veya JavaScript olduğunu. SEO analiz sırasında, ayrıca, site site haritası olarak görmek için bakmak gerekir. Metin bağlantıları içeren bir site haritası olması, örümcek olabilir tümünü dizine kolaylıkla bir sitenin sayfaları sağlamak için en iyi yoldur.

Anahtar ifadeleri

Herhangi bir SEO analizi de Anahtar ifadeleri kullanımı incelemek gerekir. Anahtar ifadeleri SEO belkemiğidir. Eğer bir keyphrase için sıralama yapmak istiyorsanız, en iyisi sitenizde kullanmak için. Bir web sitesini Anahtar ifadeleri kullanıldığında olabilir çeşitli yerleri vardır. Bunların uygulanması belirlemek için en iyi yolu kaynak koduna Internet Explorer menü (On, öğrenci, daha sonra Kaynak gitmek bakarak is). Bu SEO analiz amacıyla, başlık bakmak için, meta anahtar kelimeleri ve meta açıklama. Görmek eğer site bu alanlardan herhangi birinde de Anahtar ifadeleri kullanıyor. Eğer öyleyse, görmek için sayfayı kopyalamak kontrol eğer aynı Anahtar ifadeleri Halen de vardır. Meta etiketi anahtar kelimelere azami dikkat edin. Eğer fazla dört anahtar kelimeler listelenir, muhtemelen 1998 ki gizli dinleme tarafından bilgisayar laboratuarı bir "entelektüel" konuşma üzerine aldı optimizasyon teknikleri kullanıyorlar. Web sitesi analizi sonraki adım olarak, sitenin içeriğini incelemek olacaktır.

Içerik

Içeriği şöyle Arama motorları. Bir web sitesi analizi, bir sayfadaki metnin miktarı bakmak yapıyorum. Varsa metin bu Anahtar ifadeleri kullanır iyi bir miktar kontrol edin. Bu büyük bir blok olması, ama yok orada sayfa en az birkaç yüz kelime de açık olduğundan emin olun. SEO analiz için de Anahtar ifadeleri yoğunluğu bakmak gerekir. Eğer bir keyphrase kez, bu bir tesadüf olabilir görünür. Eğer bir kere her seksen kelime, birlikte kendi malzemelerine sahip görünüyor. Eğer o kadar muhtemelen arama motoru ceza sahası yolunda olduğunu otuz kelime on kez, sitede zamanınızı boşa harcamayın görünür.

Sonuç

Basit SEO analizi yukarıda koydu ne kadar iyi bir site arama motorlarında sıralama olacak belirlenmesi için mutlak bir metodoloji değildir, ancak sitenizin potansiyel bölgelerde genel bir fikir verecektir gereken dikkat ve ne kadar karşı. Arama motorlarının sürekli artan popülerlik ve yüksek sıralamaları gelen değeri sitenizin, daha iyi optimize SEO analizi tanıma, erken grubu. Çaba makul bir miktar için, bu web sitesi analizi tamamlamak ve değişiklikleri güçlü bir pazarlama cihazınızda sitenize çevirmek uygulamak.

Yollar Siteleri arama motorları tarafından tokatladı To Get

SEO uzmanlar en iyi arama motoru sıralaması için bir web sayfasını optimize etmek için, ama çok eğer optimizasyon ceza üzerinden önlemek ve get your page rank açılan veya sitenizde görmek de endeksli istemediğiniz değil ne yapmanız gerektiğini size birkaç öğreteceğim.

Burada eğer SEO konusunda ciddi size düşünmelisiniz 10 şeyler var:

1 - Web Sitesi İçerik Hırsızlığı:

Asla diğer web içerik çalmak. Eğer hemen yasak olacak raporlanır. Değil diğer yasal sorunlar söz.

2 - Standart Dil:

Kopyanızı içinde argo ve kaba kelimeler kullanmayın, bu de-endeksli sen alabilirsiniz.

3 - Giden Linkler:

Her zaman kaliteli siteler ve bağlantı çiftlik bağlantılar bağlantı hiç 100 giden bağlantıları aşmayın. Ekstra İpucu: hâlâ ve size bağlanan sitelerin kaliteli çalışma emin olmak için düzenli olarak giden bağlantıları kontrol etmelisiniz hala iyi.

4 - URL Uzunluk:

Uzun URL'lerinizi az 100 karakterden tutun ve "fazla 3 tire kullanmaktan kaçının -" URL'lerinizde.

5 - Anahtar Kelime Yoğunluğu:

% 5 altında veya anahtar kelime yoğunluğu tutun anahtar kelime spam olarak kabul edilebilir.

6 - Title Tag:

Kitabınız etiketi ve az 60 karakter içermelidir özel karakterler içermemelidir.

7 - Açıklama Tag.

200 karakter veya sitenizin sıralamasını düşecek altında açıklamasına meta etiketi tutun.

8 - Anahtar kelime Tag.

Anahtar kelime meta etiketinde az 10 anahtar kelime koyun ve her anahtar kelime, web sayfası kopyalama görünür emin olun. Ayrıca, iki kez sizi aynı anahtar kelime koymaktan kaçınmak meta etiketi anahtar kelime. Aslında günümüzde arama motorları (özellikle Google) gerçekten sıralama, ama eğer bu basit kurallara uyun yoksa, karşısında smacked alacak için Kelime meta etiketini kabul etmemesidir!

Alt Metin 9 - Doğru kullanın.

Eğer fotoğraf ve reprodüksiyon kullanımı ve alt metni anahtar kelime koymak, sizin alt metni resmi tanımlamak gerekir. Senin gibi bir şey yazabilirsiniz: "anahtar kelime başlığı" ise, alt metinlerinde "anahtar kelime görüntü" veya "anahtar kelime logosu" ama anahtar kelimeler asla malzeme çok. Yine, bu anahtar kelime spam olarak kabul edilecekler.

10 - pelerin.

, Asla, gizleme kullanın. Gizleme böyle bir şekilde içerik bölümlerini arama motorları tarafından ancak görülecektir kullanıcılara görünmez içinde sayfa kodlama ibarettir. Eğer, size yasak alacaksınız do!
Avrupa ekonomisi hakkında bilgiler.
Sahibinden kiralık satılık arayanlar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder